Menu
EUR

Klantenservice

Heb je vragen? Wij helpen je graag!
+31 (0)487 524 574
Ma t/m vr : 09:00 - 17:30
Klantenservice
Ma t/m vr : 09:00 - 17:30

Klantenservice 

Leuk dat je een bestelling hebt gedaan in onze webshop of overweegt om bij ons een bestelling te plaatsen. Hieronder kun je alle informatie vinden over hoe het in zijn werk gaat. Lees het rustig door.

VERZENDING EN EVENTUELE KOSTEN

In onze webshop verzenden wij:

  • gratis binnen Nederland met PostNL
  • gratis naar België met DPD

LEVERTIJD

Wij leveren bestellingen zo snel mogelijk uit (mits voorradig) :

  • besteld voor 23.30 op werkdagen : verzending op dezelfde dag (ma-vr)
  • besteld voor 23.59 op zaterdag : verzending op zondag m.u.v. België
  • besteld voor 16:30 op zondag : verzending op zondag m.u.v. België

PRODUCT NIET VOORRADIG

Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of er zijn er die dag ontzettend veel van zijn verkocht, dan zitten wij te wachten op een nieuwe levering van je product, dit gaat heel snel. In de meeste gevallen loopt je pakje een vertraging op van 1 werkdag. Wacht even rustig af en neem pas contact met ons op als het langer duurt dan 5 werkdagen. Is een product uitverkocht bij onze leverancier en zit er een lange levertijd op dan nemen wij contact met je op. In de meeste gevallen staat dit dan ook aangegeven op onze webshop.

Even in het kort als wij zitten te wachten op je product van onze leverancier:

  • verzending is dan binnen 2-5 werkdagen : je krijgt van ons geen bericht en de gemiddelde levertijd is 3 werkdagen
  • verzending duurt langer dan 5 werkdagen : je krijgt van ons bericht per email of telefoon (kijk ook even in de spambox als je geen mail of telefoontje ontvangen heb) en samen kijken we naar een oplossing.

VOLG JE PAKJE VIA TRACKTRACE

Als wij je pakje verzonden hebben (meestal is dit dezelfde werkdag) en het is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL of DPD en ingescand, dan ontvang je van PostNL of DPD een email met je tracktrace link. Heb je deze niet ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met PostNL of DPD, wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen omdat je deze mail niet van ons krijgt.

NIET THUIS BIJ AFLEVERING

Geen probleem want als je niet thuis bent als je pakje wordt aangeboden kan het zijn dat de postbode een dag later terug komt, bij de buren af geeft of je kunt hem ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kun je hem binnen 1 tot 2 weken afhalen (afhankelijk van de vervoerder) met een legitimatiebewijs. Na deze tijd gaat het pakje retour naar ons. Geef nooit toestemming om je pakje van ons rondom het huis te zetten. Je bent dan zelf verantwoordelijk als het kwijt raakt. Wij stellen altijd een onderzoek in.

BETALINGEN

Wij verzenden bestellingen na ontvangst van je betaling.

  • Per Ideal / Bancontact : staat het bedrag direct op onze rekening en kunnen wij direct aan de slag voor je
  • PayPal : veilig online betalen en het bedrag staat direct op onze rekening en kunnen wij aan de slag voor je
  • Klarna achteraf betalen : als wij goedkeuring krijgen van Klarna, zullen wij je bestelling verzenden. Je hebt 2 weken de tijd om aan Klarna te betalen.
  • Vooraf overmaken : wij nemen je bestelling in behandeling na ontvangst van je betaling 

SUGGESTIES & KLACHTEN

Onze webshop is constant bezig om haar klanten nog beter van dienst te zijn en stellen je mening/suggestie daarom erg op prijs. Je kunt suggestie(s) sturen naar [email protected]

Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden. Heb je desondanks alles toch een klacht over onze service of een product, stuur je klacht dan naar [email protected] en je krijgt binnen 48 uur een reactie op je suggestie of klacht.

MANKEMENT

Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product + van alle kanten van de verzenddoos en stuur het naar ons op per mail. 

CONTACT GEGEVENS

Onze webshop is een onderdeel van Dermaskin te Ewijk. Bij Dermaskin kun je ook terecht om de behandelingen te ondergaan met de producten van o.a. SkinCeuticals, Image Skincare, Mesoestetic, Medik8. Huidspecialiste Marian Janssen heeft meer dan 23 jaar ervaring en is volledig getraind door deze merken. Bij Dermaskin werken we dagelijks met deze merken, hierdoor krijg je het optimale advies over de producten en behandelingen. Ook werken wij met de Hydrafacial.

DERMASKIN & DERMASKIN WEBSHOPS

Huidspecialiste Marian Janssen

Julianastraat 1-C

6644 BN  Ewijk

Tel. 0487 - 524 574

Email : [email protected]

Kamer van Koophandel : 16086487

BTW nummer : NL001899798B81

 

www.dermaskin.nl

www.dermaskinonline.nl

www.tophuid.nl

www.skintrends.nl

www.dermaskinshop.nl

www.mijnhuidshop.nl

www.dehuidshop.nl

Neem contact op

Contactgegevens

0487 524 574
KVK nummer: 16086487
btw-nummer: NL001899798B81
Dermaskin Online Julianastraat 1-C
6644 BN Ewijk
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €39,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »